مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-13بين الملل

مرگ طرف مذاکره در پروژه ماندلا / داستان توافق زندانی و زندان بان


درگذشت «اف دبلیو دی کلرک» آخرین رییس جمهوری سفیدپوست آفریقای جنوبی در 85 سالگی بهانه ای است برای یادآوری نقش او در گذار مسالمت آمیز و بدون خون ریزی این کشور از دوران آپارتاید (تبعیض نژادی) به دموکراسی و ذکر این نکته که بدون عملکرد او پروژه نلسون ماندلا .

- درگذشت اف دبلیو دی کلرک آخرین رییس جمهوری سفیدپوست آفریقای جنوبی در 85 سالگی بهانه ای است برای یادآوری نقش او در گذار مسالمت آمیز و بدون خون ریزی این کشور از دوران آپارتاید (تبعیض نژادی) به دموکراسی و ذکر این نکته که بدون عملکرد او پروژه نلسون ماندلا به شکلی که دیدیم و بدون خشونت به ثمر نمی رسید.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- مرگ اف دبلیو دی کلرک آخرین رییس جمهوری سفیدپوست آفریقای جنوبی در 85 سالگی بهانه ای است برای یادآوری نقش او در گذار مسالمت آمیز و بدون خون ریزی این کشور از دوران آپارتاید (تبعیض نژادی) به دموکراسی و ذکر این نکته که بدون عملکرد او پروژه نلسون ماندلا به شکلی که دیدیم و بدون خشونت به ثمر نمی رسید.

همچنین بهانه ای است تا یادآور شویم سکه سیاست دو رو دارد: ستیز و سازش و غالبا ستیزندگان ،ستایش و سازش کاران، سرزنش می شوند حتی از جانب دوستان و نزدیکان و آنان که به ایشان نفع و سود رسانده یا بقا و دوام و گاه جان شان رهین همین صلح و سازش بوده است و سوم بیان این نکته که سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ طرف مذاکره در پروژه ماندلا / داستان توافق زندانی و زندان بان

مرگ طرف مذاکره در پروژه ماندلا / داستان توافق زندانی و زندان بان