مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-13سياسي

183 زندانی جرائم مالی غیر عمد در خوزستان آزاد شدند


183 زندانی جرایم مالی غیر عمد در خوزستان در 6 ماهه نخست امسال و با همت خیران و ستاد دیه این استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

- ، حجت الاسلام صادق مرادی ضمن نشست با علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور و پژمان پروین مدیرکل زندان های استان خوزستان اظهار کرد: بیش از 183 نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد به دلیل محکومیت های غیر از کلاه برداری و به واسطه ناتوانی در پرداخت بدهی های مربوط به دیه، نفقه، مهریه و چک بلامحل و دیون و تعهدات مالی در زندان به سر می برند که با کمک خیران، همت و تلاش ستاد دیه استان در 6 ماهه اول امسال از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

رییس هیئت امنای ستاد دیه استان خوزستان، حجم بدهی این تعداد زندانی را بیش از 639 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: زندانی جرایم مالی غیر عمد در واقع خلاف کار و مجرم نیستند و بدون اینکه در ارتکاب به جرم نقشی داشته باشند، متحمل ضرر و خسارت های مادی و معنوی بسیار شده اند و انتظار می رود که کمک خیران و نیکوکاران بتواند زندگی تازه ای را به این زندانیان ببخشد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مردم از شکات و خواهان پرونده های مربوطه که بیش از 153 میلیارد ریال اعلام شده از طلب خود را بخشیدند، ادامه داد: از این افراد تقدیر می شود و این کار آنها علاوه بر آزادسازی زندانیان جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

183 زندانی جرائم مالی غیر عمد در خوزستان آزاد شدند

183 زندانی جرائم مالی غیر عمد در خوزستان آزاد شدند