مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-13سياسي

حذف خودرو از بافت تاریخی مقدم بر حذف هزینه پارکینگ است


رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مطالبه برخی از فعالان گردشگری در خصوص حذف اخذ حق پارکینگ از اماکن اقامتی، لزوم پیاده محوری به جای خودرو محوری در بافت تاریخی را در اولویت خواند و گفت: - البته باید به صورت کارشناسی و با رویکرد تعدیل هزینه ها و با عنوان حمایت از گردشگری در این باره تصمیم گیری کنیم.

غلامحسین دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص مسئله اخذ حق پارکینگ برای اماکن اقامتی یزد مانند هتل ها در بافت تاریخی، اظهار کرد: هنوز این مقوله در محل بحث قرار دارد و مشکل پارکینگ وجود دارد که باید آن را حل و فصل کنیم، لذا حرف اولمان این است که از رفتن وسایل نقلیه و موتوری و ماشینی جلوگیری شود.

وی افزود: اقدامی که دوره قبل انجام شده و ما هم به نوعی باید آن را اصلاح و ادامه دهیم این است که موتورهای برقی بدون صدا و آلودگی را باید در بافت برای خدمات رسانی و اقدامات امدادی به جریان بیندازیم و از ورود خودروها به طور حداکثری جلوگیری کنیم.

این مسئول با بیان این که ترویج دوچرخه سواری و پیاده محوری را باید رونق دهیم، گفت: آتش نشانی و نیروهای امنیتی هم تا جایی که امکان دارد بهتر است از موتورهای برقی استفاده کنند.

وی با بیان این که مطالبه هتلداران و افرادی که قرار است در بافت تاریخی سرمایه گذاری کنند این است که حق پارکینگ توسط شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف خودرو از بافت تاریخی مقدم بر حذف هزینه پارکینگ است

حذف خودرو از بافت تاریخی مقدم بر حذف هزینه پارکینگ است