مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-13اقتصادي

برای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز در استان تلاش شود


استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دامپزشکی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از مجموعه کشتارگاهی نسیم طیور زاهدان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مدرس خیابانی در بازدید از کشتارگاه نسیم طیور زاهدان بر ایجاد فضای مناسب در بحث فروش تاکید کرد و گفت: این موضوع کمک بزرگی در بحث جمع آوری مرغ زنده خواهد بود و می بایست کشتارگاه ها با بالابردن کیفیت محصول تولیدی، افزایش مراکز عرضه، رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی و قیمت گذاری مناسب، جامعه را به سمت استفاده از مرغ کشتار روز و عدم خرید مرغ زنده سوق دهند.

وی اظهار کرد: این که مردم به دنبال مصرف مرغ زنده هستند قابل قبول نیست.

و دامپزشکی و صدا و سیما می بایست با ارائه مطالب آموزشی و ارتقا سطح آگاهی مردم در خصوص فواید استفاده از مرغ کشتار روز و مضرات خرید و مصرف مرغ زنده و کشتارگاه ها نیز با افزایش مراکز عرضه و ایجاد فضای مناسب برای فروش محصول تولیدی، در راستای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز تلاش نموده و مردم را به استفاده از مرغ کشتار روز بهداشتی ترغیب کنند.

گفتنی است در این بازدید، دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی استان نیز از کمک ها و مساعدت های دامپزشکی در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر راه اندازی کشتارگاه گفت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز در استان تلاش شود

برای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز در استان تلاش شود