مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-13اجتماعي

لبو؛ مهمان سرخ شب های سرد پاییزی


بوی زمین نم خورده و سوز سرمای دلچسپ اواسط آبان ماه ناشی از بارش باران شهر را پُر و مردم شهر را لبریز از حال و هوای پاییزی کرده است.

- بعد از سال بی بارانی که گذشت، دیدن بارش باران و برف آن هم به موقع و در اواسط پاییز، انگار همه شهر را بی قرار دیدن زیبایی های پاییزی کرده است، به هرکجای شهر که قدم می نهادی می توانستی تصویری لذت بخش از شور و شوق مردم را شاهد باشی.

بخاری که از لب های رهگذران به بیرون می دمید و یا صورت قرمز شده شان زیر آن ماسک های سفید و بی جان نشان از سردی هوا داشت، اما این سوز سرما به حدی دلچسپ بود که نمی توانست مردم را خانه نشین کند.

پاییز به تمام معنا زیبایی های خود را در دو روز گذشته در کردستان نمایان کرده است؛ مردم همه آمده بودند تا هم از هوای دلچسپ پاییزی لذت ببرند و هم عکسی از این روزهای زیبای بارانی و پاییزی به یادگار ببرند.

صفحات مجازی را که بالا پایین می کردم پر از لایوها و استوری ها و پست های پاییزی بود که انگار سبب شده بود مردم زیبایی های شهرشان را با دقت هرچه بیشتر نظاره گر باشند.

بین این سوز هوای دلچسپی که پاییز مهمانمان کرده بود، آنچه که آدمی را وسوسه می کرد دیدن شیشه بخار گرفته مغازه ها ناشی از بخار لبوی داغ و تازه در حال پختن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبو؛ مهمان سرخ شب های سرد پاییزی

لبو؛ مهمان سرخ شب های سرد پاییزی