مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-12فرهنگي

ارتقای فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اولویت وزارت ارشاد است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت فرهنگ اصیل ایرانی گفت: ارتقای فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اولویت وزارت ارشاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر اظهار داشت: تئاتر کوتاه امروز به نام ارسباران بزرگ شناخته می شود و این منطقه یک منطقه اصیل تاریخی با چندین هزار سال سابقه تاریخی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سال آینده این جشنواره به صورت بین المللی برگزار شود، ابراز داشت: نگاه ما در دولت تمرکززدایی است و از بین المللی شدن جشنواره تئاتر ارسباران حمایت می کنیم.

اسماعیلی سپس با تاکید بر اینکه طی 15 سال اخیر چراغ جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران همیشه روشن بوده است، گفت: امیدواریم با حمایت هایی که صورت می گیرد شاهد رونق بیش از پیش این جشنواره در منطقه ارسباران باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه توجه ویژه ای به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستانی داریم، گفت: ارسباران قابلیت های بالایی در زمینه فرهنگ و هنر دارد.

باید استعدادهای شهرستان ها را ببینیم و به جوانان توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکز زدایی اولویت مهم دولت است، افزود: متأسفانه سال ها منابع عمده در مرکز جمع شده و ما تلاش می کنیم در طول این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اولویت وزارت ارشاد است

ارتقای فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اولویت وزارت ارشاد است