مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-12اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت راههای مواصلاتی گیلان و استان های همجوار


به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در تعدادی از محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش های خفیف برف، در تعدادی از آن ها بارش برف متوقف شده و همچنین در محورهای مواصلاتی استان های هم مرز با گیلان نیز بارش برف وجود دارد.

- فریبرز مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جاده های استان، اظهار کرد: ترافیک در کلیه محورهای استان در جریان است.

  وی از تداوم بارش های خفیف برف در تعدادی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: هم اکنون در محورهای پونل خلخال، اسالم خلخال، ماسال به گیلوان و بلوردکان خصیب دشت شاهد بارش های خفیف برف هستیم.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به میزان بارش برف در محورهای مواصلاتی استان گفت: هم اکنون در محور پونل به خلخال 30 سانتیمتر، اسالم به خلخال 30 سانتیمتر، سیاهکل به دیلمان بین 15 تا 20 سانتی متر، محور ماسال به گیلوان بین 15 تا 20 سانتیمتر و همچنین در محور بلوردکان به خصیب دشت حدود 25 سانتیمتر برف باریده است.

  وی همچنین با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان های همجوار با گیلان نیز گفت: هم اکنون در گردنه الماس در محور پونل به خلخال شاهد بارش با ارتفاع 50 سانتی متری، در گردنه حیران در محور آستارا اردبیل شاهد بارش برف 20 سانتی متری و همچنین در کوهین در محور لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت راههای مواصلاتی گیلان و استان های همجوار

تشریح آخرین وضعیت راههای مواصلاتی گیلان و استان های همجوار