مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-12سياسي

سرای سالمندان آباده در انتظار حمایت خیران است


سرای سالمندان و معلولان شمال فارس در آباده، نیازمند حمایت خیرین نیک اندیش به منظور خدمات رسانی بهتر به سالمندان و معلولان این مرکز است.

- ، حجت الاسلام محمدحسن موسوی خراسانی در خطبه های این هفته نمازجمعه آباده بر واکسیناسیون همگانی در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید همه مردم به صورت 100 درصدی در واکسیناسیون عمومی مشارکت داشته باشند.

وی افزود: از کسانی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند، می خواهم برای سلامت خود و جامعه همچنین برطرف شدن این بیماری منحوس علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، واکسن نیز دریافت کنند.

امام جمعه آباده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سرای سالمندان شمال فارس در آباده عنوان کرد: این مجموعه در مساحتی به متراژ 5 هکتار و زیربنای ساختمان 4 هزار متر مربع توسط خیران و نیکوکاران ساخته شده که با امکانات درجه عالی از نظر بهزیستی اداره می شود.

وی بیان کرد: ظرفیت اسمی این مجموعه 120 نفر است که در حال حاضر 53 سالمند مرد و زن در این مکان نگهداری می شوند که از این تعداد 43 نفر مجهول الهویه، بدون خانواده و بدون شناسنامه هستند.

امام جمعه آباده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نمازگزاران آباده اظهار داشت: شما سفره دار این چنین افرادی هستید که تا به امروز با کمک های نقدی و غیر نقدی خود توانسته اید این افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای سالمندان آباده در انتظار حمایت خیران است

سرای سالمندان آباده در انتظار حمایت خیران است