مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-12پزشكي

اطرافیانم کرونا گرفته اند، چرا نتیجه آزمایش من منفی است؟


آزمایش های جدید دریافته است که چرا برخی از افراد در برابر کووید-19 مقاوم ترند و با وجود قرار گرفتن در معرض عفونت، آزمایششان منفی می شود در حالی که در میلیون ها نفر دیگر این ویروس به سرعت گسترش می یابد.

- آزمایش های جدید دریافته است که چرا برخی از افراد در برابر کووید-19 مقاوم ترند و با وجود قرار گرفتن در معرض عفونت، آزمایششان منفی می شود در حالی که در میلیون ها نفر دیگر این ویروس به سرعت گسترش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیمی از کالج دانشگاهی لندن بین مقاومت در برابر کووید-19 و سلول های تی (T-cells) موجود در دستگاه ایمنی بدن که می توانند ویروس سارس-کوو-2 و سایر عفونت های خانواده ویروس کرونا را در مراحل اولیه پاکسازی کنند، ارتباطی پیدا کرده اند که راه را برای فناوری جدید تولید واکسن می گشاید.

لئو سوادلینگ، ایمنی شناس کالج دانشگاهی لندن و نویسنده اصلی این مقاله، گفت: هر فردی شاهدی بر اساس شنیده ها از مردم دارد دال بر اینکه برخی افراد در معرض عفونت قرار گرفته اند، اما تسلیم نشده اند.

چیزی که نمی دانستیم این است که آیا این دسته از افراد واقعا توانسته بودند کاملا از ویروس اجتناب کنند یا اینکه ویروس را به طور طبیعی و قبل از اینکه با آزمایش های متعارف قابل تشخیص باشد، از بدنشان پاکسازی کرده اند؟ اعتقاد بر این است که در برخی افراد، به دلیل مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطرافیانم کرونا گرفته اند، چرا نتیجه آزمایش من منفی است؟

اطرافیانم کرونا گرفته اند، چرا نتیجه آزمایش من منفی است؟