مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-12اجتماعي

ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 20 سانت رسید/ برفروبی 136 کیلومتر/باند


مدیرکل راهداری گیلان، از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی استان خبر داد و اظهار کرد: 136 کمیلومتر/باند برفروبی شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، از بارش شدید برف در محورهای کوهستانی استان خبر داد و اظهار کرد: 136 کمیلومتر/باند برفروبی شده است.

فریبرز مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان، اظهار کرد: در محورهای ماسال - گیلوان، بلوردکان - خصیب دشت، اسالم - خلخال، پونل - خلخال، حشمت آباد - قوشه لانه و ویه - کلیشم بارش خفیف برف داریم.

وی با اشاره به بارش شدید برف در محور سیاهکل دیلمان، افزود: ارتفاع برف در این محور به 15 سانت رسیده؛ همچنین ارتفاع برف در قوشه لانه رودبار به حدود 15 سانت می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ارتفاع برف در دو محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال به 20 سانت رسیده است، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور بلوردکان خصیب دشت 12 سانت و دو محور ماسال گیلوان و حشمت آباد قوشه لانه پنج سانت گزارش شده است.

مرادی، ارتفاع برف در گردنه الماس محور پونل - خلخال را 40 سانت و گردنه حیران محور آستارا - اردبیل را 20 سانت دانست و خاطرنشان کرد: محور کوهین نیز سفیدپوش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 20 سانت رسید/ برفروبی 136 کیلومتر/باند

ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 20 سانت رسید/ برفروبی 136 کیلومتر/باند