مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-12دانش

برنامه های دانشگاه علمی کاربردی برای مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان


محمدحسین امید ، رییس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه سند آمایش آموزش عالی مهارتی برای اولین بار در کشور تدوین شد و بزودی رونمایی خواهد شد، - رییس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره برنامه های این دانشگاه درجهت مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان توضیح داد.

محمدحسین امید ، رییس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه سند آمایش آموزش عالی مهارتی برای اولین بار در کشور تدوین شد و بزودی رونمایی خواهد شد، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی مدت هاست که زیرنظام های خود را برای تدوین یک سند آمایش آموزش های عالی مهارتی ملزم کرده است و خوشخبتانه هم اکنون دانشگاه جامع علمی کاربردی توانسته آن را برای رونمایی و اجرا آماده کند.

رییس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به برنامه های این سند برای اشتغالزایی و مهارت آموزی بیشتر دانشجویان بیان کرد: برنامه ریزی شده است که در هر استان متناسب با ظرفیت ها و نیاز های آن ها برنامه آموزشی داشته باشند.

درحقیقت رشته ها و دوره های آموزشی برمبنای نیازسنجی از هر استان و براساس اسناد بالادستی در واحد های علمی کاربردی آن مناطق شکل می گیرد تا دانشجویان متناسب با نیاز استان پرورش یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دانشگاه علمی کاربردی برای مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان

برنامه های دانشگاه علمی کاربردی برای مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان