مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-12پزشكي

باکتری هایی که از کودکان در برابر ناشنوایی محافظت می کنند


بررسی جدید پژوهشگران استرالیایی نشان می دهد که شاید برخی از باکتری های دستگاه تنفسی فوقانی کودکان بتوانند به پیشگیری از کاهش شنوایی یا ناشنوایی آنها کمک کنند.

- بررسی جدید پژوهشگران استرالیایی نشان می دهد که شاید برخی از باکتری های دستگاه تنفسی فوقانی کودکان بتوانند به پیشگیری از کاهش شنوایی یا ناشنوایی آنها کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، شاید باکتری های موجود در دستگاه تنفسی فوقانی کودکان بتوانند به مقابله با عفونت مزمن گوش میانی که عامل اصلی کاهش شنوایی و ناشنوایی قابل پیشگیری در بومیان جزیره استرالیا است، کمک کنند.

سویرین بیالاسیویچ (Seweryn Bialasiewicz)، پژوهشگر دانشگاه کویینزلند (University of Queensland) استرالیا گفت: این کشف به ما در توضیح یک راز دیرینه و ارائه درمان های امیدبخش کمک کرد.

ما سال هاست که با این راز رو به رو هستیم و سعی داریم بفهمیم که چرا برخی از کودکان با وجود این که در گروه پرخطر ابتلا به بیماری مزمن گوش قرار دارند، هرگز به آن مبتلا نمی شوند.

ما با تمرکز بر میکروبیوم های دستگاه تنفسی فوقانی کودکان مقاوم به بیماری توانستیم شبکه های اکولوژیکی تعاملات باکتریایی را که به نظر می رسید برای محافظت در برابر این بیماری با هم کار می کنند، بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکتری هایی که از کودکان در برابر ناشنوایی محافظت می کنند

باکتری هایی که از کودکان در برابر ناشنوایی محافظت می کنند