مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-12اجتماعي

از فروش نخل های جنوب کشور تا انتظارات کارگران هپکو از استاندار جدید


گروه استان های خبرگزاری دانشجو، در نیمه دوم آبان ماه زمزمه حضوری شدن کلاس های دانشجویان در دانشگاه به گوش میرسد بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده دانشجویان مقطع کارشناسی از 15 آبان ماه به صورت حضوری در کلاس های درس فعالیت داشته باشند.

- محیط زیست زیستگاه جانوران و گیاهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است اخیرا در کویر طبس مالچ پاشی صورت گرفته است که نگرانی های را برای اهالی منطقه به وجود آورده است در این راستا صر آبادی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اخیرا اعلام کرده که مالچ پاشی اثرات محیط زیستی ندارد و باعث از بین رفتن پوشش گیاهی و آسیب به گونه های حیوانی نمی شود.

به گفته او مالچ پاشی امسال در 500 هکتار از عرصه های بیابانی طبس و در محدوده مسجد شکر اجرا می شود.

پس از مالچ پاشی هم در 200 هکتار این منطقه نهال کاری صورت گیرد!براساس آماری که نصرآبادی ارائه داده، 261 هزار و 669 هکتار از طبس کانون فرسایش بادی است و 180 هزار هکتار هم تپه های ماسه ای است که از مرز سمنان در حلوان طبس تا مسجد شکر وجود دارد و همه این فرسایش های بادی بر مسیر راه آهن اثر سوء دارد.

او بیان کرده که عمده دلیل مالچ پاشی این منطقه حفاظت از جاده و راه آهن است و این مالچ ها که قرار است در بیابان های طبس پاشیده شود، نسبت به آب نفوذپذیر است و مانع عبور آب نمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فروش نخل های جنوب کشور تا انتظارات کارگران هپکو از استاندار جدید

از فروش نخل های جنوب کشور تا انتظارات کارگران هپکو از استاندار جدید