مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-11سياسي

بزرگ ترین مشکل دامداران خراسان رضوی نبود مراتع است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که بزرگ ترین مشکل دامداران در استان، مشکل مراتع است، گفت: خیلی از مراتع را از دامداران گرفتند و این کشاورزان و دامداران وقتی دیدند دیگر نمی توانند امرار معاش کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مسئول اتحادیه دامداران استان خراسان در رابطه با مشکلات دامداری و کشاورزی در خراسان رضوی، اظهار کرد: مشکلاتی در استان های مختلف وجود دارد که هر کدام باید راه حل هایی متناسب با شهر و استان خود دریافت کنند زیرا امکانات و زیرساخت استان ها با یکدیگر تفاوت دارد.

 آیت الله سیداحمد علم الهدی، اتحادیه های دامداری و کشاورزی را یکی از ظرفیت هایی مهم در مدیریت های خرد و کلان این حوزه ها دانست و ادامه داد: اتحادیه، حافظ منافع صنف نیست بلکه برای مدیریت صنف است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مدیریت های کلان و بازرسی هایی که صورت می گیرد، می تواند با مدیریت اتحادیه ها انجام شود که هم شاهد صرفه جویی در وقت و هم شاهد تخلفات کمتری باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه با نقش آفرینی اتحادیه ها در مدیریت اصناف، مشکلات درون استانی حل می شود، گفت: دامداری و کشاورزی اصل اساسی نان مردم است یعنی اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین مشکل دامداران خراسان رضوی نبود مراتع است

بزرگ ترین مشکل دامداران خراسان رضوی نبود مراتع است