مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 18:052021-11-11بين الملل

سوریه و امارات نخستین توافقنامه همکاری را امضا کردند


دولت سوریه امروز با مجموعه ای از شرکت های اماراتی توافقنامه همکاری برای ایجاد نیروگاه برق در منطقه «وادی الربیع» در حومه دمشق امضا کرد.

- دولت سوریه امروز با مجموعه ای از شرکت های اماراتی توافقنامه همکاری برای ایجاد نیروگاه برق در منطقه وادی الربیع در حومه دمشق امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، دولت سوریه امروز با مجموعه ای از شرکت های اماراتی توافقنامه همکاری برای ایجاد نیروگاه برق در منطقه وادی الربیع در حومه دمشق امضا کرد.

طبق این گزارش، نیروگاه فتوولتاییک با ظرفیت 300 مگاوات در منطقه وادی الربیع نزدیک نیروگاه تشرین در حومه دمشق راه اندازی خواهد شد.

نیروگاه فتوولتاییک به ظرفیت 300 مگاوات با تأمین اعتبار لازم اجرای پروژه به میزان 100 درصد با تکیه بر تسهیلاتی با باز پرداخت 10 ساله ساخته خواهد شد.

طبق پیش بینی ها، نیروگاه مذکور، توانایی تولید برق سالانه حدود 500 میلیون کیلووات در ساعت و تولید سالانه سوختی به میزان 125000 تن را دارا است.

گفتنی است که پیشتر مشاور رییس امارات متحده عربی در واکنش به سفر وزیر امور خارجه این کشور به سوریه گفت امارات به ساختن پل های خراب شده و وصل کردن روابط قطع شده ادامه می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه و امارات نخستین توافقنامه همکاری را امضا کردند

سوریه و امارات نخستین توافقنامه همکاری را امضا کردند