مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-11سياسي

تمدن نوین اسلامی بدون حضور مسئولانه زنان محقق نمی شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی بدون حضور مبتنی بر علم و مسئولانه زنان فرهیخته جامعه اسلامی محقق نمی شود.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر پنج شنبه در نشست بررسی علمی معرفتی ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان و نقش بانوان فرهیخته در تمدن ولایی گرگان زمین اظهار کرد: زنان فرهیخته در پیشبرد اسلام، تبیین فرهنگ تمدن ولایی و اسلام ناب محمدی نقش اثرگذاری دارند.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی بدون حضور مبتنی بر علم زنان جامعه اسلامی محقق نمی شود، افزود: استان گلستان و گرگان مهد علم، ادب و فرهنگ بوده و حضور اندیشمندان بزرگی مانند میردامادها، میرفندرسکی ها، حکم جرجانی ها و غیره محصول تربیت زنانی است که به درجه ای از فرهنگ و بالندگی رسیده اند که چنین مردان بزرگی در دامانشان فرصت ظهور و بروز پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هدف از برگزاری نشست ها با حضور زنان فرهیخته را توجه به ظرفیت عظیم زنان و دیعه ای که خداوند نزد آنها قرارداده دانست و ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین جلسات زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی هرچه سریع تر اتفاق بیفتد.

وی جمله معروف رهبر کبیر انقلاب که فرموده است از دامن زن مرد به معراج می رسد را یک حقیقت دینی تاریخی و عقلی دانست و تاکید کرد: رهبر انقلاب در استخدام و کاربرد کلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین اسلامی بدون حضور مسئولانه زنان محقق نمی شود

تمدن نوین اسلامی بدون حضور مسئولانه زنان محقق نمی شود