مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-11اجتماعي

مالچ پاشی کیلومترها دورتر از زیستگاه یوز ایرانی انجام می شود


اداره کل منابع طبیعی خراسان جنوبی در پیامی اظهار کرد: محل اجرای پروژه مالچ پاشی خارج از پناهگاه حیات وحش نایبندان (زیستگاه یوز ایرانی) بوده و از این منظر و با توجه به وسعت یک و نیم میلیونی هکتاری این پناهگاه نه تنها هیچ گونه خطری جوامع حیوانی و گیاهی .

- جوابیه منابع طبیعی خراسان جنوبی در خصوص اجرای پروژه مالچ پاشی؛ مالچ پاشی کیلومترها دورتر از زیستگاه یوز ایرانی انجام می شود ایسنا/خراسان جنوبی اداره کل منابع طبیعی خراسان جنوبی در پیامی اظهار کرد: محل اجرای پروژه مالچ پاشی خارج از پناهگاه حیات وحش نایبندان (زیستگاه یوز ایرانی) بوده و از این منظر و با توجه به وسعت یک و نیم میلیونی هکتاری این پناهگاه نه تنها هیچ گونه خطری جوامع حیوانی و گیاهی این پناهگاه را تهدید نمی کند؛ بلکه در آینده این منطقه می تواند زیستگاه مناسبی برای وحوش باشد.

در پی انتشار تصاویر مالچ پاشی در زیستگاه های یوز ارانی در خراسان جنوبی و اظهارنظر منتقدان و دوستداران محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در راستای رفع ابهامات و نگرانی ها، جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این جوابیه بدین شرح است: پیرو مطالب منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی در خصوص پروژه مالچ پاشی در خراسان جنوبی موارد زیر برای اطلاع هم استانی ها و پاسخ به دل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالچ پاشی کیلومترها دورتر از زیستگاه یوز ایرانی انجام می شود

مالچ پاشی کیلومترها دورتر از زیستگاه یوز ایرانی انجام می شود