مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-11سياسي

لزوم تسریع در انتخاب استاندار کرمانشاه/ بروکراسی اداری در استان بیداد می کند


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از رییس جمهور خواست در انتخاب و معرفی استاندار جدید استان تسریع شود و گفت: استان کرمانشاه در وضعیت بد اقتصادی و معیشتی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز جلسه هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی بخش خصوصی با دولت با حضور محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛ مدیرکل امور مجلس خوبی مدیریت شود و سختی راه مردم را کمتر کرد.

رشیدی افزود: ما در مجلس به شدت پیگیر هستیم که این قوانین دست و پاگیر جمع شود متأسفانه مردم ما در بروکراسی اداری قفل شده اند لذا برای رفع این مشکلات مدیران باید جهادی عمل کرده و خودحضوری وارد میدان شوند و بسیاری از این قوانین را به سمت گره گشایی مردم سوق دهند و مطمئنا این کار شدنی است.

وی ضمن اشاره به عدم انتصاب استانداری کرمانشاه، تصریح کرد: استانداران در مناطق کردنشین هنوز مشخص نشده و بابت همین مسئله ما از دولت گله مندیم چون استان کرمانشاه در وضعیت بد اقتصادی و معیشتی به سر می برد استان کرمانشاه با مرکزیت پنج استان متأسفانه از دستور کار دولت خارج شده و این ظلم به مردم کرمانشاه است.

رشیدی اضافه کرد: حداقل توقع ما این است کرمانشاه که  ظرفیت و نیازمندی کسب و کار را دارد این چنین نادیده گرفته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در انتخاب استاندار کرمانشاه/ بروکراسی اداری در استان بیداد می کند

لزوم تسریع در انتخاب استاندار کرمانشاه/ بروکراسی اداری در استان بیداد می کند