مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-11اجتماعي

اقدامات برای مقابله با زباله گردان شیک پوش کافی نیست


فرماندار بیرجند با گلایه از وجود زباله گردان شیک پوش در سطح شهر، گفت: هرچند شهرداری اقدامات مطلوبی برای مقابله و پیشگیری از این آسیب اجتماعی انجام داده اما کافی نیست.

- علی ناصری، چهارشنبه شب 19 آبان در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان بیرجند اظهار کرد: مصوبات 6 سال گذشته در این باره نشانگر آن است که به لحاظ دغدغه های موجود در این زمینه کمبودی نداریم و مسئله و راه حل آن را می دانیم اما هم چنان در گوشه و کنار شهر شاهد زباله گردی و تکدی گری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در کارگروه فرهنگی اجتماعی استان از فرمانداری و شهرداری بیرجند خواسته شد تا طرح جامعی برای ساماندهی زباله گردان و متکدیان تهیه شود، افزود: دستگاه های اجرایی در این راستا باید به وظیفه خود برای کاهش زباله گردی و تکدی گری به خوبی عمل کنند.

وی با بیان اینکه درآمد زیاد زباله گردی سبب شده تا در بیرجند زباله گردان شیک پوشی را داشته باشیم، تصریح کرد: این زباله گردان با خودروهای خود در نقاط مختلف شهر اقدام به جمع آوری زباله می کنند و هرچند شهرداری کارهای خوبی برای مقابله و پیشگیری این آسیب اجتماعی انجام داده است اما کافی نیست.

فرماندار بیرجند گفت: امیدواریم در دوره ششم شورا با همکاری شهردار بیرجند اقدامات خوبی برای اشتغال زباله گردهای نیازمند انجام دهد تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات برای مقابله با زباله گردان شیک پوش کافی نیست

اقدامات برای مقابله با زباله گردان شیک پوش کافی نیست