مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 19:352021-11-10فرهنگي

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان رونمایی شد


پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در سنندج رونمایی شد.

- ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز چهارشنبه در آیین رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان اظهار کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری موجب ارتقای اشتغال برای اصحاب فرهنگ و هنر در استان شده و رونق اقتصاد هنر را به دنبال دارد.

عبیدالله رستمی افزود: قدردان حمایت و همراهی مسئولان ارشد استانی در راستای ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری هستیم و تسریع در روند ساخت تالار مرکزی سنندج و پروژه های ساخت پلاتوهای نمایش در شهرستان های مختلف ثمره این حمایت هاست.

وی در ادامه سخنان خود از بازتاب گسترده اخبار مرتبط با جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان و تلاش اصحاب رسانه استان در این خصوص قدردانی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: مطالبه گری فعالان عرصه هنرهای نمایشی در کردستان موجب شده است که این استان جایگاه ممتازی در کشور داشته باشد و برگزاری جشنواره های متعدد بین المللی، ملی و منطقه ای مؤید این مطلب است.

رستمی افزود: معتقدیم فضای مجازی یک فرصت ویژه برای معرفی ویژگی های فرهنگی و هنری استان است و در این راستا تمام کارهای راه یافته به مرحله نهایی جشنواره سی و دوم استان کردستان در بستر تلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان رونمایی شد

پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان رونمایی شد