مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-10بين الملل

روسیه از بلاروس دربرابر تحریم ها حمایت می کند


ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تحریم های یکجانبه غرب را غیرقانونی خواند و افزود که مسکو از بلاروس دربرابر تحریم های یکجانبه اتحادیه اروپا حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، زاخارووا روز چهارشنبه در نشست خبری هفتگی در وزارت امور خارجه روسیه گفت: هرگونه تحریم اتحادیه اروپا علیه بلاروس غیرقانونی است و مسکو بطور همه جانبه از مینسک حمایت می کند.

وی با تاکید بر موضع روسیه گفت: تحریم های یکجانبه غرب در مورد کشور های مستقل را غیرقانونی و غیرقابل قبول ازنقطه نظر قوانین بین المللی می دانیم و بر عزم خود برای حمایت همه جانبه از بلاروس تاکید می کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: دستاویز کردن مسائل مهاجرتی برای اعمال تحریم های جدید در مورد بلاروس را غیرقابل قبول می دانیم.

وی همچنین احتمال وضع تحریم های جدید ازسوی کشور های غربی در مورد بلاروس را زیانبارخواند و گفت که مسکو از ملت بلاروس در این شرایط پشتیبانی می کند.

مساله پناهجویان در مرز لهستان و بلاروس در روز های اخیر با حضور هزاران نفر از پناهجویان در این منطقه و تلاش برای ورود غیرقانونی به خاک لهستان که با استقرار نیرو های ویژه این کشور ممانعت شده، وضعیت بحرانی یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از بلاروس دربرابر تحریم ها حمایت می کند

روسیه از بلاروس دربرابر تحریم ها حمایت می کند