مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-10سياسي

دومین پویش سفیران حسینی (ع) دانشگاه فرهنگیان به ایستگاه آخر رسید


آیین اختتامیه دومین پویش سفیران حسینی (ع) دانشگاه فرهنگیان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و با معرفی برگزیدگان این دوره در اصفهان برگزار شد.

- دومین پویش سفیران حسینی (ع) دانشگاه فرهنگیان به ایستگاه آخر رسید ایسنا/اصفهان آیین اختتامیه دومین پویش سفیران حسینی (ع) دانشگاه فرهنگیان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و با معرفی برگزیدگان این دوره در اصفهان برگزار شد.

حسین خنیفر-رییس دانشگاه فرهنگیان امروز (چهارشنبه_19 آبان ماه) در آیین اختتامیه دومین پویش سفیران حسینی دانشگاه فرهنگیان کشور در مرکز آموزش عالی شهید رجایی اصفهان، با بیان اینکه انسان جنون تخریب و خود تخریبی گرفته است، اتصال به فرهنگ نامه پویش سفیران حسینی (ع) را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: اتصال به مکتب عاشورایی انسان را از بسیاری فتنه ها دور می کند.

وی با اشاره به تحقیق سی ساله در حوزه مکتب عاشورایی گفت: هنوز محورهای ناگفته بسیاری وجود دارد.

رییس دانشگاه فرهنگیان با تاکید براینکه باید میراث دار کربلا باشیم و از دردنامه ها و درس نامه های کربلا درس بگیریم، خاطرنشان کرد: نباید میراث خوار حسینی بمانیم.

تقی آقاحسینی- مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان نیز در این مراسم، اظهار کرد: دانشگاه حکمت بنیان فرهنگیان در مسیر عبودیت در تلاش برای تربیت معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین پویش سفیران حسینی (ع) دانشگاه فرهنگیان به ایستگاه آخر رسید

دومین پویش سفیران حسینی (ع) دانشگاه فرهنگیان به ایستگاه آخر رسید