مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-10سياسي

شبکه سازی نخبگانی کار ویژه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه ها


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: شبکه سازی نخبگانی در بدنه دانشگاه کار ویژه اصلی نهاد برای تربیت نیروهای کارآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بیماری و عملکرد یک دولت ناکارآمد در سال های قبل آسیب های زیادی را به سرمایه های اجتماعی وارد کرده است.

وی با تحلیلی از وضعیت کشورهای مختلف منطقه و موقعیت ایران افزود: آنچه که از عملکرد جمهوری اسلامی در فضای بین المللی شاهد آن هستیم کاملاً امیدوار کننده است و در نقاط مختلف منطقه که چالش های بین المللی وجود دارد، جمهوری اسلامی در مجموع کارنامه موفقی دارد و این در فضای میدانی کاملاً قابل مشاهده است.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در حال حاضر دولت تحول و قائل به عناصر تحول زا بر روی کار آمده است و دولت برای شنیدن نظرات همکاران نهاد آمادگی دارد و انتظار کمک و مشاورت مؤثرتر نیز دارند.

وی افزود: بحمدالله نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکنون کادرسازی های مؤثری را برای نظام انجام داده است و کمک کردن به دولت نیز وظیفه ماست و این ارتباط مؤثر باید برگزار شود و صورت بگیرد.

رستمی گفت: در فضای جدید انتظار می رود که نهاد یک ورود جدی تر، فاخرتر و معناداری به دانشگاه داشته باشد و مطالبات رهبری از دانشگاه ها در رأس پیگیری ها در برنامه ها باشد و همکاران ما باید اشراف بالایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی نخبگانی کار ویژه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه ها

شبکه سازی نخبگانی کار ویژه اصلی نهاد رهبری در دانشگاه ها