مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-10اقتصادي

ساماندهی بازار سنگ فروشان همدان


رییس شورای اسلامی شهر همدان از اجرای طرح ساماندهی بازار سنگ فروشان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان ظهر امروز در سی و ششمین جلسه صحن شورای شهر همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از کسبه در ورودی شهر همدان جاده ملایر در کاربری فضای سبز مشغول به کار هستند ساماندهی این مغازه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت ساماندهی ورودی های شهر و جمع آوری مشاغل مزاحم که در فضای سبز ایجاد شده است ساماندهی بازار سنگ در شورای شهر مصوب شد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: در این راستا با لایحه منوط به ارسال توافقنامه شهرداری با هر یک از مستاجرین و یا مالکین به منظور اخذ مجوز از شورای شهر موافقت شد.

وی در ادامه از تصویب بودجه عملکرد شش ماهه نخست سال جاری شهرداری همدان در صحن شورا خبر داد و افزود: بودجه 6 دوازدهم شهرداری طی بررسی در جلسات کمیسیون بودجه ی شورا شهر، امروز در صحن شورا به تصویب رسید.

تصویب طرح برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی مسگریان همچنین از تصویب طرح برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در صحن شورا خبر داد و گفت: بر اساس این طرح سازمان ها، کسب و کارها و موسسات یا شرکت هایی که محل فعالیت، تولید کالا یا خدمات آنها در شهر همدان قرار دارد به صورت نظام مند در حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بازار سنگ فروشان همدان

ساماندهی بازار سنگ فروشان همدان