مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-10ورزشي

ظرفیت رسانه ملی در احیای بازی های بومی و محلی مغفول مانده است


رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل گفت: صداوسیما با گسترش برنامه های تولیدی می تواند به ابزاری مهم برای احیای بازی های بومی و محلی و روستایی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تقی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل با محوریت توسعه برنامه های معرفی ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی اظهار کرد: اقدامات انجام گرفته در سطح استان و پوشش اخبار و تولید برنامه های هیئت ورزش های بومی و محلی در صداوسیما جای قدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما می تواند بازوی کمکی و یکی از ابزارهای مهم برای احیای بازی های بومی و محلی باشد، خاطرنشان کرد: ما خواستار گسترش این نوع برنامه ها در صداوسیما به صورت ملی و استانی هستیم تا بتوانیم بازی های بومی اردبیل در گستره وسیع کشوری نیز معرفی کنیم.

رییس هیئت ورزش های روستایی و بومی و محلی استان اردبیل با بیان اینکه هیئت تلاش می کند تا بتواند بسترهای مناسبی را برای ورزش روستاییان و حضور جوانان و نوجوانان در مسابقات و جشنواره ها فراهم کند، افزود: از ابتدای سال توانستیم با برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف ورزشی در شهرستان های مختلف این بستر را برای حضور هم بانوان و آقایان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت رسانه ملی در احیای بازی های بومی و محلی مغفول مانده است

ظرفیت رسانه ملی در احیای بازی های بومی و محلی مغفول مانده است