مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-10ورزشي

برگزاری مسابقات جهانی ناشنوایان توسط فدراسیون کاراته


مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان به میزبانی تهران برگزار می شود و برگزاری این مسابقات توسط فدراسیون کاراته انجام خواهد شد.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات جهانی ناشنوایان کاراته، طی روزهای 27 آبان الی 4 آذر ماه به میزبانی تهران برگزار می شود و طی توافق نامه ای که بین فدراسیون کاراته و فدراسیون ناشنوایان به امضا رسید، این مسابقات توسط فدراسیون کاراته برگزار خواهد شد.

این توافق نامه طی جلسه ای که با حضور دکتر مهران شیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان، محسن آشوری سرپرست نایب رییسی و وحید مؤمنی دبیر فدراسیون کاراته، دکتر دهخدا رییس ستاد مسابقات ناشنوایان، زهرا دلودی نایب رییس بانوان فدراسیون ناشنوایان، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی ناشنوایان و عبدالحمید حسین پور، فخرایی، خانم کمالی و ابراهیمی مسئولین فدراسیون ناشنوایان، سعید خرمی سرپرست، کورش گنجی دبیر و نسترن مردانی مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ، حمیدرضا صادقی و امیررضا احسانی مهر در فدراسیون کاراته برگزار شد و در خصوص نحوه برگزاری بحث و گفت و گو انجام شد تا در پایان جلسه این توافق نامه به امضا رسید.

این دوره مسابقات با حضور 186 ورزشکار از 9 کشور در سالن برگزاری مسابقات فدراسیون هندبال مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات جهانی ناشنوایان توسط فدراسیون کاراته

برگزاری مسابقات جهانی ناشنوایان توسط فدراسیون کاراته