مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-10سياسي

تشکیل دفتر حمایت از خانواده از موارد ابلاغی قانون حمایت از کودکان است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: امسال آیین نامه اجرایی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان تصویب و وظایف و سهم هریک از دستگاه ها ابلاغ شده که یکی از تاکیدات آن تشکیل دفاتر حمایت از خانواده است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: امسال آیین نامه اجرایی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان تصویب و وظایف و سهم هریک از دستگاه ها ابلاغ شده که یکی از تاکیدات آن تشکیل دفاتر حمایت از خانواده است.

سیدمهدی قویدل در بازدید از مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده بچه های آفتاب کرمان اظهار کرد: در این قبیل مراکز تلاش و اقدامات جهادگونه و به صورت گمنام انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی دائما در حال تولید است، افزود: متاسفانه بسیاری از افراد جامعه در این تولید آسیب دخیل هستند و قطعا کوتاهی ها و عدم توجه به وظایف و اختیارات موجب می شود این بروز آسیب ها روز به روز افزایش یابد تا جایی که برخی مواقع نمی توان راهکاری برای آن پیدا کرد.

قویدل با اشاره به اینکه در سال 99 شاهد تصویب قانون جامع و کاملی بودیم، افزود: در این قانون تعریفی برای حمایت از اطفال و نوجوانان ارائه شده که خلاءهای گذشته را شناسایی و تعاریفی برای آن مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دفتر حمایت از خانواده از موارد ابلاغی قانون حمایت از کودکان است

تشکیل دفتر حمایت از خانواده از موارد ابلاغی قانون حمایت از کودکان است