مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-10اقتصادي

فعالیت 13 هزار دستفروش در تهران/ کرامت دستفروشان به بهانه ساماندهی خدشه دار نشود


حدود 13 هزار نفر دست فروش در شهر تهران فعال هستند که از این میان 30 درصد تقریباً دارای شغل با سوابق بیمه ای هستند و در کنار آن به دستفروشی روی آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی پیر هادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه رسمی این کمیسیون، بر ضرورت ساماندهی و توانمندسازی مهارتی دستفروشان آنان تاکید کرد و گفت: شهرداری تهران یا شورای اسلامی تهران در این خصوص طرحی تهیه و به دولت ارایه کند.

وی افزود: بررسی های کلی نشان می دهد که حدود 13 هزار نفر در موضوع دست فروشی در شهر تهران فعالیت دارند و گزارشات حاکی از آن است که از این میان 30 درصد تقریباً دارای شغل با سوابق بیمه ای هستند و در کنار آن به امر دست فروشی روی آورده اند.

پیرهادی ادامه داد: به همین میزان نیز از سایر شهرها و شهرک های اطراف تهران جهت امرار معاش اقدام به بساط گستری و دست فروشی می کنند و به عبارت دقیق تر بخش عمده از اینگونه فعالیت ها به صورت بساط گستری انجام می شود.

وی افزود: حتی در راسته بازارها و محورهای اصلی پرتردد برخی صاحبان کسب و کار از شیوه بساط گستری برای بازاریابی و فروش کالای خود استفاده می کنند و متاسفانه در برخی مکان ها شاهد آن بوده ایم که در پشت صحنه افراد و یا گروه های، فضاهای عمومی معابر و مکان ها را به صورت موردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 13 هزار دستفروش در تهران/ کرامت دستفروشان به بهانه ساماندهی خدشه دار نشود

فعالیت 13 هزار دستفروش در تهران/ کرامت دستفروشان به بهانه ساماندهی خدشه دار نشود