مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-10اقتصادي

کمبودی در حوزه مخازن نفت گاز صنایع در خراسان شمالی وجود ندارد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: هیچ کمبودی در حوزه مخازن نفت گاز برای استفاده صنایع بزرگ در سطح استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها در بجنورد اظهار کرد: هر ساله با سردتر شدن هوا و افت فشار گاز برای جلوگیری از مصارف گاز خانگی، گاز صنایع قطع می شوند و صنایع به ناچار برای ادامه روند تولید باید از سوخت های جایگزین استفاده کنند.

وی در رابطه با سوخت های جایگزین صنایع استان در فصل های سرد سال گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین نفت و گاز (سوخت گازوییل) صنایع بزرگ خراسان شمالی وجود ندارد و ذخایر استان پر هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر گازوییل، سوخت جایگزین مورد استفاده در صنایع بزرگ استان از جمله پتروشیمی، نیروگاه و فولاد در مواقع مواجه با قطعی گاز است، ادامه داد: تاکنون 53 درصد مخازن نیروگاه، 91 درصد مخازن پتروشیمی و 85 درصد مخازن فولاد با نفت و گاز به عنوان سوخت جایگزین در زمان قطعی گاز پر شده اند.

وی همچنین یادآور شد: کارخانه آلومینا جاجرم، قند شیروان و سیمان بجنورد نیز از سوخت جایگزین مازوت برای جلوگیری از ایجاد وقفه در خط تولیدشان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در حوزه مخازن نفت گاز صنایع در خراسان شمالی وجود ندارد

کمبودی در حوزه مخازن نفت گاز صنایع در خراسان شمالی وجود ندارد