مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-10اجتماعي

آغاز بازسازی 18 روستا در اندیکا / جاده روستای سرشط احداث می شود


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه کار بازسازی حدود 18 روستا در اندیکا آغاز شده است، گفت: امیدواریم در روستاهایی که قرار است به کمک سازه های سبک، - ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه کار بازسازی حدود 18 روستا در اندیکا آغاز شده است، گفت: امیدواریم در روستاهایی که قرار است به کمک سازه های سبک، خانه احداث شود ظرف یک ماه آینده کار بازسازی به اتمام برسد.

حسین جنتی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: در حال حاضر آواربرداری تعداد زیادی از روستاهای اندیکا به اتمام رسیده است و در برخی از روستاها نیز روند آواربرداری رو به پایان است.

وی افزود: مصالح مورد نیاز بازسازی خانه ها و همچنین اسکلت های پیش ساخته و سازه های سبک به منطقه حمل شده است تا بتوانیم روند بازسازی را با سرعت اجرایی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: همچنین یک دستگاه تولید ماسه در منطقه شیمبار مستقر شده است تا ماسه به راحتی تولید و به منطقه حمل شود.

جنتی ادامه داد: عملیات بازسازی در حدود 10 روستا توسط بنیاد مسکن خوزستان آغاز شده و همچنین بنیاد مسکن لرستان نیز به عنوان ستاد معین، کار بازسازی را در حدود 8 روستا آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازسازی 18 روستا در اندیکا / جاده روستای سرشط احداث می شود

آغاز بازسازی 18 روستا در اندیکا / جاده روستای سرشط احداث می شود