مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-10سياسي

جزییات ورود موادمخدر به زندان ها/اقتصاد بیمار ریشه اغلب آسیب های اجتماعی است


سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در گفتگو با دانشجو، اظهار کرد: ورود موادمخدر به زندان ها در تمام دنیا رایج است و هر کاری هم که در راستای مقابله با آن انجام شود، - عمرانی گفت: پایان دادن به ورود موادمخدر به زندان مثل این است که بگوییم دیگر جرمی رخ نمی دهد و هیچ کشوری در دنیا نمی تواند مدعی این باشد که جرم و وقوع جرائم را ریشه کن کرده است.

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در گفتگو با دانشجو، اظهار کرد: ورود موادمخدر به زندان ها در تمام دنیا رایج است و هر کاری هم که در راستای مقابله با آن انجام شود، نمیتوان گفت که ما صدر در صد موفق شده ایم.

وی تصریح کرد: من حدود 20 سال پیش به دعوت (یو ان او دی سی) دبیرکل اداره مبارزه با جرایم و مواد مخدر ملل متحد سفری به لندن و یکی از امنیتی ترین زندانهای دنیا که در این کشور واقع شده است رفتم و پاسخ رییس آن زندان در مقابل این سوال بنده که آیا با وجود تمهیدات امنیتی فوق پیشرفته آنجا باز هم موادمخدر به داخل زندان موردنظر وارد می شود، مثبت بود.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: رییس زندان فوق امنیتی لندن مدعی بود که اگر تونی بلر هم بخواهد به این زندان وارد شود، باز هم مورد بازرسی قرار می گیرد اما با این وجود همچنان حدود 10 درصد موادمخدر وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ورود موادمخدر به زندان ها/اقتصاد بیمار ریشه اغلب آسیب های اجتماعی است

جزییات ورود موادمخدر به زندان ها/اقتصاد بیمار ریشه اغلب آسیب های اجتماعی است