مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-10فرهنگي

کتاب عکس «سامون» در هفته مازندران رونمایی می شود


کتاب عکس «سامون» یک اثر 180 صفحه ای در قالب خشتی در هفته مازندران منتشر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی ( سبک زندگی)،  محرم و دفاع مقدس آماده شده که در مجموع بیش از 150 عکس را در خود جای داده است.

رییس حوزه هنری مازندران تصریح کرد: کتاب عکس سامون یک اثر 180 صفحه ای در قالب خشتی است که آثار درج شده در آن پس از فراخوان در بین اعضای خانه عکاسان و دریافت 3000 اثر و گزینش نهایی آماده ارائه شد.

معصومی گرجی به فرارسیدن هفته مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به ویژگی عکس های مجموعه سامون که به بازنمایی تمام عیار فرهنگ استان می پردازد و یک اثر کم نظیر با حضور خیل عکاسان حرفه ای استان است، تصمیم بر آن شد که رونمایی و انتشار آن همزمان با هفته مازندران باشد.

مسؤول خانه عکاسان حوزه هنری مازندران با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در هنر عکاسی و فعالیت گسترده عکاسان هنری در استان، گفت: تصمیم داریم پس از انتشار اولین مجموعه عکس سامون (در صورت مساعد بودن جمیع شرایط) کتاب های دیگری نیز در ادامه همین مجموعه به چاپ برسانیم.

رییس حوزه هنری مازندران در پایان یادآور شد: خانه عکاسان حوزه هنری مازندران سالانه علاوه بر تولید اثر، با برگزاری نشست های آموزشی تخصصی، اردوهای عکاسی، برنامه های موضوعی، نمایشگاه های فردی و گروهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب عکس «سامون» در هفته مازندران رونمایی می شود

کتاب عکس «سامون» در هفته مازندران رونمایی می شود