مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-10دانش

پیکر مطهر شهید گمنام دانشگاه آزاد زابل شناسایی شد


رییس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان گفت: پیکر مطهر یکی از شهدای خفته در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد بین الملل زابل شناسایی شد.

- به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان، سلطانعلی میر اظهار داشت: پیکر مطهر یکی از دو شهید خفته در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل شناسایی شد و انتظار 38 ساله خانواده وی به پایان رسید.

رییس دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان افزود: شهید والامقام محمدحسن درویش پسند هشتم اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر به شهادت رسیده و پیکر مطهر این شهید به همراه همرزم گمنام وی نهم آذرماه سال 95 در دانشگاه آزاد اسلامی زابل تشییع و تدفین شده بود.

وی با اشاره به اینکه خانواده این شهید والامقام ساکن بهبهان هستند، ادامه داد: پیش از این نیز پیکر مطهر شهید هراچ هاکوپیان از شهدای عزیز ارامنه که در تاریخ بیستم فروردین ماه سال 66 و در عملیات کربلای 9 به فیض عظیم شهادت نائل آمده و در دانشگاه آزاد واحد زاهدان تدفین شده بود، سال 99 پس از گذشت هفت سال از زمان تدفین از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و پدر و مادر این شهید گرانقدر بعد از 33 سال بی خبری از فرزند شهید خود همزمان با هفته دفاع مقدس پیکر مطهر فرزند خود را در آغوش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید گمنام دانشگاه آزاد زابل شناسایی شد

پیکر مطهر شهید گمنام دانشگاه آزاد زابل شناسایی شد