مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 23:552021-11-09سياسي

بیانیه مشترک روسای هیات مدیره ها و اعضای شورای عالی نظام پرستاری


روسای هیات مدیره ها و اعضای شورای عالی نظام پرستاری در پی برگزاری اجلاسیه خزرآباد ساری، بیانیه مشترکی را درباره مسائل روز جامعه پرستاری منتشر کردند.

- روسای هیات مدیره ها و اعضای شورای عالی نظام پرستاری در پی برگزاری اجلاسیه خزرآباد ساری، بیانیه مشترکی را درباره مسائل روز جامعه پرستاری منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، متن این بیانیه به این شرح است: با سلام و درود به ارواح طیبه شهدای مدافع سلامت و با سلام بر صبر زینب گونه خانواده های این شهدای عزیز که چونان ستارگانی بر تارک تاریخ و نظام سلامت کشورمان می درخشند.

درود بی پایان بربیش از دویست و پنجاه هزار پرستار، این فرشتگان رحمت الهی و سپید جامگان پاک سیرتی که در نهایت ایثار و از خود گذشتگی، در طول دوسال دفاع مقدس در مبارزه با کرونا همچون همیشه زندگی خود و تاریخ این مرز و بوم نجات دهندگان جان مردم و تامین کنندگان آرامش روحی و روانی خانواده های امت اسلامی ایران عزیز هستند.

فرشتگان نجاتی که از خود، لذات زندگی، علایق، خانواده و حتی عزیزان خود گذشتند تا از حیات و سلامت مردم، آن هم در خطرناکترین شرایط، مراقبت کنند و در لحظات فوق بحرانی و نفسگیر بین مرگ و زندگی، نفس ها و جان های خود را تقدیم دوام جان و نفس های ملت ایران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک روسای هیات مدیره ها و اعضای شورای عالی نظام پرستاری

بیانیه مشترک روسای هیات مدیره ها و اعضای شورای عالی نظام پرستاری