مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-09اجتماعي

خیرین نهاوند برای دانش آموزان نیازمند 5 گوشی هوشمند تهیه کردند


رییس اداره آموزش و پرورش نهاوند از تهیه و اهدای پنج دستگاه گوشی هوشمند توسط خیرین برای دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش نهاوند از تهیه و اهدای پنج دستگاه گوشی هوشمند توسط خیرین برای دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین دارایی اظهار کرد: توسط خیرین فرهنگی و خیرینی از سایر اقشار برای پنج نفر از دانش آموزان فاقد گوشی در مدارس ابتدایی و دبیرستان نهاوند گوشی تهیه و به آن ها اهدا شد.

وی افزود: با همت این خیرین و به منظور جلوگیری از عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان و بهره مندی از آموزش های شبکه شاد، دو دستگاه گوشی هوشمند تهیه و به دانش آموزان فاقد گوشی آموزشگاه زنده یاد علیرضا تجدد اهدا شد.

دارایی تصریح کرد: هم چنین دو دستگاه گوشی هوشمند دیگر نیز تهیه و به دانش آموزان فاقد گوشی آموزشگاه ابتدایی سلمان فارسی اهدا شد و اعضای خیّر انجمن اولیای دبیرستان صدیقه کبری(س) نیز یک دستگاه گوشی هوشمند برای دانش آموز فاقد گوشی این آموزشگاه تهیه و به وی اهدا کردند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خیرینی که در امر تهیه امکانات سخت افزاری برای دانش آموزان کم برخوردار مشارکت دارند از سایر خیرین نیز دعوت کرد در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین نهاوند برای دانش آموزان نیازمند 5 گوشی هوشمند تهیه کردند

خیرین نهاوند برای دانش آموزان نیازمند 5 گوشی هوشمند تهیه کردند