مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-09اقتصادي

نیروگاه خورشیدی 10مگاواتی احداث و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد


مدیرعامل گروه توسعه انرژی، نفت و گاز لاوان وابسته به گروه مالی گردشگری اعلام کرد: با مشارکت این گروه و یک شرکت معتبر بین المللی، نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی احداث و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، نصرت الله سیفی گفت: با مشارکت لاوان با یک شرکت معتبر بین‎المللی و فعال در ایران، نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در نزدیکی شهر جدید مجلسی (استان اصفهان) از تابستان امسال به طور مرحله ای به شبکه سراسری برق کشور متصل شده و اکنون با ظرفیت کامل در حال بهره برداری تجاری است.

وی افزود: نیروگاه مذکور که به طور کامل توسط بخش خصوصی احداث شده، دارای بالاترین استانداردهای زیست محیطی است و با توجه به نیاز مبرم شبکه برق سراسری تصمیم بر اتصال مرحله ای این نیروگاه به شبکه اتخاذ شد.

به گفته سیفی، در ساخت این نیروگاه، خرید تجهیزات و مواد از سازندگان داخلی و بهره مندی حداکثری از توانمندی های پیمانکاران ایرانی مدنظر قرار گرفته است.

این پروژه در دوره احداث حدود 70 شغل مستقیم ایجاد کرد و در دوره بهره برداری 12 فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.

این در حالیست که هم اکنون در مجموعه گروه مالی گردشگری حدود 20 هزار نفر مشغول به کار هستند و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی این تعداد هر روز در حال افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه خورشیدی 10مگاواتی احداث و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

نیروگاه خورشیدی 10مگاواتی احداث و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد