مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-09سياسي

برپایی کاروان نمادین هجرت تاریخی امام رضا(ع) در جوار عقابکوه تفت


فعال فرهنگی روستای فراشاه از توابع شهرستان تفت یزد از حرکت نمادین کاروان امام رضا(ع) در مسیر تاریخی هجرت آن حضرت وی خبر داد و مردم رضوی دوست استان و کشور را به حضور در این برنامه دعوت کرد.

- برپایی کاروان نمادین هجرت تاریخی امام رضا(ع) در جوار عقابکوه تفت ایسنا/یزد فعال فرهنگی روستای فراشاه از توابع شهرستان تفت یزد از حرکت نمادین کاروان امام رضا(ع) در مسیر تاریخی هجرت آن حضرت وی خبر داد و مردم رضوی دوست استان و کشور را به حضور در این برنامه دعوت کرد.

محسن دهقانپور فراشاه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به برگزاری این برنامه مردمی همزمان با روز 23 آبان که به عنوان روز ملی فراشاه، گفت: به همین مناسبت که البته به علت حرکت تاریخی امام رضا(ع) در این منطقه است، مردم به صورت نمادین همراه کاروان امام رضا(ع) به سمت قدمگاه آن حضرت در این روستا حرکت می کنند.

عضو سابق شورای روستای فراشاه (اسلامیه) افزود: امام رضا(ع) از سال 195 هجری شمسی در سفر تاریخی خود از مدینه به مرو، از مسیر ابرکوه، فراشاه، تفت، یزد و برخی از نقاط استان عبور کردند که امروزه قدمگاه 1200 ساله این حضرت، میراثی است که از این سفر به جای مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کاروان نمادین هجرت تاریخی امام رضا(ع) در جوار عقابکوه تفت

برپایی کاروان نمادین هجرت تاریخی امام رضا(ع) در جوار عقابکوه تفت