مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-09اقتصادي

قیمت قیر به بیش از 11 میلیون تومان رسید


در دهه 60 کارخانه های قیر به دلیل پایین بودن قیمت آن در حال تعطیل شدن بودند اما از دهه 80 که قیر وارد بورس شد قیمت آن به صورت ناگهانی به 800 هزار تومانت در هر تن رسید و امروز شاهد قیر 11 میلیون تومانی هستیم.

- رییس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی اظهار داشت: در حالی که در سال 86 قیمت هر تن قیر 800 تومان بود امروز به بیش از 11 میلیون تومان رسیده است و در کشورمان هیچ کالایی مانند قیر به این میزان افزایش قیمت نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا محمد شکرچی زاده در سیزدهمین همایش قیر و آسفالت با بیان اینکه جاده ها جزو ثروت و سرمایه های کشورمان محسوب می شوند و در رفاه و اقتصاد مردم تاثیر قابل توجهی دارند گفت: ارزش جاده های کشورمان امروز به چند صد هزار میلیارد تومان می رسد که باید بتوانیم از این ثروت و سرمایه گذاری نگه درای کنیم.

وی بااشاره به افزایش قیمت قیر در کشور گفت: در حالی که در سال 86 قیمت هر تن قیر 800 تومان بود امروز به بیش از 11 میلیون تومان رسیده است و در کشورمان هیچ کالایی مانند قیر به این میزان افزایش قیمت نداشته است.

رییس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با بیان اینکه کارخانه های قیر و آسفالت تحت کنترل این مرکز بودند گفت: بر اساس آخرین آمارها 181 واحد تولید قیر داریم که 42 واحد تولیدی گواهی کیفیت دارند و همچنین از 1135 کارخانه آسفالت 509 واحد از مرکز تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت قیر به بیش از 11 میلیون تومان رسید

قیمت قیر به بیش از 11 میلیون تومان رسید