مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-09سياسي

کنگره علامه بلادی بوشهری آذرماه برگزار می شود/ فعالیت 5 دبیرخانه


دبیر کمیته علمی کنگره علامه بلادی بوشهری از فعالیت پنج دبیرخانه برای دریافت آثار ارسالی خبر داد و گفت: کنگره علامه بلادی بوشهری آذرماه برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور برگزاری هفتمین کنگره علامه بلادی برنامه های ریزی لازم انجام شده و کمیته ها تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: پنج دبیرخانه این کنگره شامل دبیرخانه دانشگاه، حوزه علمیه برادران استان، حوزه علمیه خواهران استان، دبیرخانه مستقر در قم و سفیران هدایت آماده دریافت آثار طلاب و روحانیون و دانشجویان هستند.

دبیر کمیته علمی کنگره علامه بلادی بوشهری از برگزاری هفتمین کنگره در آذر ماه امسال خبر داد و افزود: در خصوص شکل برگزاری کنگره که صورت مجازی یا حضوری باشد باید منتظر ماند و شرایط کرونایی کشور و استان را بررسی کرد.

وی خاطرنشان کرد: آثار طلاب در سه قالب کتاب، پایان نامه و مقاله به دبیرخانه فرستاده می شود، همچنین دانشجویانی که در سطح دانشگاه های استان به تحصیل مشغول هستند می توانند در همان سه قالب مذکور آثار خود را ارسال کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در این دبیرخانه ها بازبینی ابتدایی صورت می گیرد و بعد از انتخاب نفرات به کمیته علمی کنگره ارسال می شود و در آنجا اساتید و داوران هرکدام با توجه به تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره علامه بلادی بوشهری آذرماه برگزار می شود/ فعالیت 5 دبیرخانه

کنگره علامه بلادی بوشهری آذرماه برگزار می شود/ فعالیت 5 دبیرخانه