مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-09فرهنگي

مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین المللی سرخ نگاران» تمدید شد


مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین المللی کتاب ایثار و شهادت» که با عنوان «سرخ نگاران» و با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل گیری تمدن نوین اسلامی» از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، - مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره بین المللی سرخ نگاران تمدید شد مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره بین المللی کتاب ایثار و شهادت که با عنوان سرخ نگاران و با شعار فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل گیری تمدن نوین اسلامی از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، تا پایان آبان ماه 1400 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در دومین جشنواره بین المللی کتاب ایثار و شهادت کتاب های چاپ نخست منتشر شده در سال های 1398 تا 1399 در دو گروه کودک و نوجوان و بزرگسال در سه بخش ادبیات و هنر ، مستندنگاری و نقد و پژوهش مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

تمامی ناشران و نویسندگان تا پایان آبان 1400 فرصت دارند پس از نام نویسی الکترونیکی در سایت نوید شاهد، دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی کتاب ایثار و شهادت ارسال کنند.

تمامی ناشران و نویسندگان تا سی ام مهرماه 1400 فرصت دارند پس از نام نویسی الکترونیکی در سایت نوید شاهد، دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی کتاب ایثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین المللی سرخ نگاران» تمدید شد

مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین المللی سرخ نگاران» تمدید شد