مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-09اقتصادي

همت بلند خیرین سلامت ملایر در تهیه تجهیزات پزشکی


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از همت بلند خیرین حوزه سلامت این شهرستان در کاهش آلام بیماران خبر داد و گفت: در مهر ماه از طرف خیرین به منظور تهیه تجهیزات پزشکی 273 میلیون تومان واریزی داشتیم.

- دکتر عباس آذر همایون در گفت وگو با ایسنا؛ در مورد گزارش عملکرد فعالیت های این انجمن طی ماه گذشته افزود: به نظور مساعدت به بیماران سرطانی نیازمند و صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع، مبلغ 41 میلیون تومان از سوی خیرین واریز شد.

وی بیان کرد: چهار میلیون و 400 هزار تومان برای تهیه سبد کالا، یک میلیون و 300 هزار تومان برای ذبح گوسفند و 100 هزار تومان به منظور تهیه دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند جمع آوری شد، همچنین میزان مشارک مالی خیرین در بحث صندوق ها و قلک ها یک میلیون و 415 هزار تومان بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول ماه گذشته 318 بیمار نیازمند به واحد مددکاری ما مراجعه داشتند، اظهارکرد: 26 بیمار نیازمند به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند.

آذرهمایون به مساعدت مالی صورت گرفته به مبلغ حدود 20 میلیون تومان به 10 بیمار برای پرتودرمانی و شیمی درمانی اشاره و خاطرنشان کرد: چهار میلیون تومان کمک هزینه ایاب و ذهاب به 4 بیمار نیازمند و حدود سه میلیون تومان نیز کمک هزینه دارویی و درمانی از طریق واحد مددکاری به بیماران نیازمند پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت بلند خیرین سلامت ملایر در تهیه تجهیزات پزشکی

همت بلند خیرین سلامت ملایر در تهیه تجهیزات پزشکی