مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-09سياسي

دولت مذاکره را به معیشت مردم گره نزند


دولت سیزدهم تقریبا تشکیل شده است و اکثر وزرا رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی گرفته اند و افراد، مدیران و مسئولین کابینه دولت مشخص شده اند و می توان گفت که دولت به صورت جدی تر به مسائل اصلی کشور ورود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از مهمترین مسائل پیشروی دولت سیزدهم مساله صنعت هسته ای و مذاکرات در این زمینه است و باید دید نوعی خودتحریمی نامید.

وجود مدیران ناکارآمد، رویکردهای صرفاً اداری و درگیر شدن با پیچ و خم ها و کاغذ بازی  و وجود برخی از قوانین دست و پا گیر باعث شده تا در بسیاری از مسائل اقتصادی ضربه بخوریم.

شما ببینید در مسائل وارداتی و گمرک کشور و درگیر شدن با همین مسائل باعث شده تا بسیاری از کالاهای ما به موقع در دسترس مردم ، یا شرکت ها و کارخانه ها قرار نگیرد پس این نوعی خودتحریمی است یا اینکه عدم توجه به تولیدات داخلی و واردات بیش از حد برخی کالاها باعث شده تا کارخانه های ما با نیمی از ظرفیت تولید خود کار کنند یا حتی تعطیل شود و این نیز از دیگر نمونه های خود تحریمی است.

وی افزود: لذا مساله اصلی این است که باید به توان داخلی توجه کنیم و از اقدامات غیر ضروری پرهیز کرد و در مقابل با روحیه انقلابی و با مدیریت جهادی به دنبال رفع مشکلات رفت و در این راه همه ارکان نظام از جمله مجلس و دولت باید همخوانی داشته و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مذاکره را به معیشت مردم گره نزند

دولت مذاکره را به معیشت مردم گره نزند