مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 15:302021-11-08پزشكي

صدور حکم تعطیلی چند بیمارستان «افتخار» ندارد، به ویژه در شرایط کرونایی!


ماجرا زمانی قابل تامل تر می شود که بدانیم واکنش وزارت بهداشت که سکاندار مقابله با کرونا در کشور است در این خصوص چه بوده است؛ وزارت خانه ای که شاید تصور کنید با این اقدام مخالفت کند و بکوشد با رایزنی با سازمان تعزیرات حکومتی و ارائه راهکار های جایگزین .

- ایرادی که ظاهرا قرار است حالا در ابعادی بزرگتر خودنمایی کند چراکه به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، حکم تعطیلی 4 بیمارستان در پایتخت به دلیل اضافه دریافت از بیماران صادر شده و اگر نتوانند رضایت شکات را فراهم کنند، این احکام اجرایی خواهد شد؛ اتفاقی که معنایش بیکاری عده ای و از آن مهم تر، توقف خدمت رسانی در این مراکز است.

آن گونه که محمدعلی اسفنانی گفته، دریافت وجوه اضافه از بیماران منحصر به این چهار بیمارستان نیست و تعداد قابل توجهی از بیمارستان های تهران مرتکب این تخلف شده اند که در حال رسیدگی است، اما آنچه موجب صدور حکم تعطیلی برای چند بیمارستان شده، تکرار این تخلف در آنهاست؛ تخلفی که بر اساس قانون، اگر سه بار تکرار شود، پروانه مسئول فنی و پروانه تاسیس بیمارستان لغو می شود و به صدور حکم تعطیلی بیمارستان منجر می گردد.

اما مگر می شود در دورانی که بحران کرونا همه چیز را تحت الشعاع قرار داده، بیممارستانی را تعطیل کرد؟ مگر غیر از این است که اگر این بیمارستان ها در زمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم تعطیلی چند بیمارستان «افتخار» ندارد، به ویژه در شرایط کرونایی!

صدور حکم تعطیلی چند بیمارستان «افتخار» ندارد، به ویژه در شرایط کرونایی!