مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-08اقتصادي

اعطای بیش از 1100 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان صنایع دستی


براساس قراردادی که بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بایک صندوق کارآفرینی به امضا رسید، بالغ بر یک هزار و صد میلیارد تومان تسهیلات برای فعالان این حوزه در نظر گرفته شد.

- ، قرارداد عاملیت تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور امروز دوشنبه 17 آبان ماه 1400 میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نمایندگی سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع و اصغر نورالله زاده مدیرعامل یک صندوق کارآفرینی در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع امضا شد.

سعید اوحدی در مراسم امضای این قرارداد گفت: در گذشته کمتر شاهد چنین قراردادی بودیم که دارای پشتیبانی قوی در حوزه صنایع دستی باشد.

دولت و نمایندگان مجلس برای قانون بودجه سال 1400 تسهیلات قابل توجه و مؤثری را در قالب بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 پیش بینی کرده است که برای دستگاه های مختلف منابعی را با نرخ تسهیلات و کارمزد بسیار پایین با عنوان رونق تولید و جهش تولید در نظر گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع افزود: در مجلس هم کمیسیونی با همین عنوان تشکیل شده تا پیگیر موضوعات رونق و جهش تولید باشد.

تبصره 18 شرایطی ایجاد می کند تا تسهیلاتی که برای دستگاه های مختلف مشخص شده و قانون گذار نیز تاکید کرده است، به شکل وجوه نقدی ارائه شود و در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بیش از 1100 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان صنایع دستی

اعطای بیش از 1100 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان صنایع دستی