مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-08فرهنگي

مدال طلای جشنواره عکس بوسنی برای عکاس ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در جشنواره بین المللی بانیا لوکا که در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، - مدال طلای جشنواره بین المللی بانیا لوکا در کشور بوسنی و هرزگوین به عکاس ایرانی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در جشنواره بین المللی بانیا لوکا که در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، گردشگری و زندگی در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار شد عکس لینچان از مهدی زابل عباسی موفق به دریافت مدال طلای فیاپ (فدراسیون بین المللی هنر عکاسی) شد.

در جشنواره بین المللی بانیا لوکا که زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) شامل مهدی زابل عباسی، علی سامعی، عرفان آقابابایی و میرعلی پرندک در بخش های مختلف جشنواره پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال 1946 پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشور های مختلف جهان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای جشنواره عکس بوسنی برای عکاس ایرانی

مدال طلای جشنواره عکس بوسنی برای عکاس ایرانی