مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-08سياسي

مقام خواهی و مال اندوزی برای مسئولان در نظام اسلامی ممنوع است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام علی(ع) را برجسته ترین الگوی زمام داری در یک حکمت اسلامی خواند که در این نوع حکومت مسئولان نباید به فکر دنیاطلبی و مقام خواهی و مال اندوزی باشند.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امام علی(ع) را برجسته ترین الگوی زمام داری در یک حکمت اسلامی خواند که در این نوع حکومت مسئولان نباید به فکر دنیاطلبی و مقام خواهی و مال اندوزی باشند.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که امروز بعد از ظهر در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: استاندار سابق قم سه سال در این شهر خدمت صادقانه داشته و جای خود را به سکان دار دیگری می دهد و از تلاش های صادقانه استاندار سابق قم بهرام سرمست در طول دوران خدمت شان تشکر می کنیم و آرزوی خدمت صادقانه برای استاندار جدید شاهچراقی داریم.

وی ادامه داد: در آن روزهایی که از دین و ارزش های دینی نمی توان سخن گفت با هدایت های رهبر انقلاب، امام خمینی(ره) انقلاب کردیم و ایشان موسی وار وارد صحنه شد و ظلمات را به نور تبدیل کرد و با وجود عظمت این انقلاب بار بزرگی بر دوش مسئولان این نظام قرار دارد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید جامعه ای را بسازیم که نه تنها برای جامعه الگو باشد بلکه برای افرادی که تشنه معارف اهل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام خواهی و مال اندوزی برای مسئولان در نظام اسلامی ممنوع است

مقام خواهی و مال اندوزی برای مسئولان در نظام اسلامی ممنوع است