مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-08ورزشي

ما در فضای مجازی محرومیت هایی داریم/ ناآگاهی در جامعه ریشه کن شود


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خوزستان گفت: ما در فضای مجازی دچار محرومیت هایی هستیم که به شدت از فضای واقعی بیشتر است.

- ، سرگرد یونس سلیمانی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به صورت همزمان در سراسر کشور از 12 - 14 آبان ماه امسال با حضور تیم های شرکت کننده با موضوع های پویانمایی، اپلیکیشن موبایل و بازی موبایل رقابت را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه زمان ابلاغ رویداد تا برگزاری مراسم بسیار کوتاه بود، افزود: ابلاغ برگزاری رویداد سوم آبان ماه بود و با توجه به شرایط کرونایی، تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتیم تا به بهترین شکل ممکن، نماد مطلوبی برای استان در جشنواره باشیم.

سلیمانی گفت: 28 تیم از سراسر خوزستان در این رویداد ثبت نام کردند که با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده، 12 تیم رأی نهایی را کسب و در این رویداد که مرحله استانی و مقدماتی بود، شرکت کردند.

مسئول فضای مجازی خوزستان از برگزاری دوره اصلی که از 27 - 28 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، خبر داد و بیان کرد: در رقابت های این رویداد، نفرات اول و دوم هر تیم در استان تشویق شدند که به نفرات اول 6 میلیون تومان و نفرات دوم چهار میلیون تومان تقدیم شد و تیم های اول نیز به جشنواره ملی راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما در فضای مجازی محرومیت هایی داریم/ ناآگاهی در جامعه ریشه کن شود

ما در فضای مجازی محرومیت هایی داریم/ ناآگاهی در جامعه ریشه کن شود