مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-08سياسي

بازگشت به کار 200 نفر کارگر در عقدا


با همت شورای حل اختلاف عقدا و ایجاد صلح و سازش در پرونده یکی از کارخانه های کاشی این بخش، علاوه بر راه اندازی مجدد کارخانه بعد از هفت سال، - ایسنا/یزد رییس حوزه قضایی عقدا گفت: با همت شورای حل اختلاف عقدا و ایجاد صلح و سازش در پرونده یکی از کارخانه های کاشی این بخش، علاوه بر راه اندازی مجدد کارخانه بعد از هفت سال، از ورود قریب به 100 پرونده قضایی جلوگیری شد.

محمدحسین دهقان طزرجانی در این رابطه تصریح کرد: با تلاش بیش از یکسالِ کارکنان شورای حل اختلاف در پرونده کارخانه کاشی که به علت بدهی و اختلاف نظر مدیران منجر به تعطیلی شده بود، صلح و سازش برقرار و با واگذاری کارخانه از سوی مالکین به شخص دیگری، علاوه بر بازگشت این کارخانه پس از هفت سال به چرخه تولید، از ورود قریب به 100 پرونده به دستگاه قضا جلوگیری بعمل آمد.

این مقام قضایی افزود: با بازگشت این کارخانه به چرخه تولید در آینده نزدیک علاوه بر پرداخت بدهی کارگران پس از حدود 10 سال، بدهی کامل طلبکاران نیز پرداخت می شود.

وی با اشاره به بازگشت به کار 200 نفر کارگر این واحد،اظهار کرد: با جلوگیری از انحلال کارخانه، منافع مالی حدود 80 سهام دار که در مخاطره بود حفظ شد.

دهقان طرزجانی در رابطه با تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی ابراز کرد: با ایجاد ظرفیت های جدید و فعال کردن ظرفیت های معطل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 200 نفر کارگر در عقدا

بازگشت به کار 200 نفر کارگر در عقدا