مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-08سياسي

حفاظت از داده های الکترونیکی مورد توجه ویژه قرار گیرد


رییس کل دادگستری کرمان با اشاره به حملات سایبری معاندان گفت: باید مبانی حفاظت از داده های الکترونیکی به درستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد در شورای انفورماتیک دادگستری کل استان کرمان از رسیدگی به 33 هزار پرونده تمام الکترونیکی در استان کرمان خبر داد و گفت: پیشنهاد شده است که پرونده های سبک یک مرحله ای و دو مرحله ای تمام الکترونیک شوند تا در ادامه ضمن رفع نواقص موجود در این حوزه، رسیدگی به تمامی پرونده ها به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

موحد افزود: بسیاری از پرونده های تأمین دلیل، حصر وراثت، تأمین خواسته و تصادفات را می توان به صورت الکترونیک انجام داد و در صورت تحقق این امر، سالانه بالغ بر 100 هزار پرونده به صورت الکترونیکی در استان کرمان رسیدگی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند رسیدگی تمام الکترونیک به پرونده ها در حال اجرای آزمایشی است و پس از رفع ایرادات آن، نسبت به رسیدگی تمام الکترونیکی به تمامی پرونده ها اقدام خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به حملات سایبری معاندان به بخش های مختلف و تلاش آنها برای ضربه زدن به زیرساخت های الکترونیکی کشور، ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد هک سیستم سوخت هوشمند کشور به عنوان اقدامی نگران کننده بوده ایم و از آنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از داده های الکترونیکی مورد توجه ویژه قرار گیرد

حفاظت از داده های الکترونیکی مورد توجه ویژه قرار گیرد