مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-08اقتصادي

واحدهای تولیدی نیاز به حمایت جدی مسئولان دارند


واحدهای تولیدی نیاز به حمایت جدی مسئولان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران شریفی ،رییس صنعت ،معدن و تجارت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع برای ماه معدنی استثنایی کربنات کلسیم خواهد بود هرچند امروز مشکل تامین آب و گاز این کارگاه در اولویت است این درحالی است که این کارگاه تولیدی حداقل 40نفر مستقیم و 160نفر غیر مستقیم اشتغالزایی دارد.

محمدیان گفت:شرکت نفت سال 93جاده دسترسی به کارگاه گچ را تسهیل کرده است ،به هرحال رقبای بزرگی داریم و مجوزهای معدن بسیاری درکشور هم صادر شده است و شاید مخالفت هایی هم با ما داشته اند،اما ظرفیت گچساران بسیار بالاست و اگر این مشکلات مرتفع شود اشتعالزایی بالایی خواهیم داشت.

فرماندار گچساران دراین جلسه اظهار کرد:دراین شهرستان دنبال این هستیم که مشکلات اشتغال را مرتفع کرده واگر بخواهیم مشکلات مردم را حل کنیم باید به سمت همین کارهای بزرگ برویم، در حالی که معادن این شهرستان به لحاظ غنی بودن از شهرستان های اطراف بالاتر هستنداما امروز به دنبال سرمایه گذار می گردیم.

اتابک تصریح کرد:اگر ادارات و دستگاه ها به سمتی بروند که با حمایت آنها،کارگاه های تولیدی راه اندازی و اشتغال زایی کند مشکلات شهرستان هم برطرف می شوندچرا که گچساران ظرفیت این کار را دارد و اگر این دغدغه ها را دنبال کنیم تا زمینه های اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی نیاز به حمایت جدی مسئولان دارند

واحدهای تولیدی نیاز به حمایت جدی مسئولان دارند